Facebook kiest voor cadeaukaart initiatief van een Israëlische startup

Foto Rise.ai

Techgigant Facebook heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met de Israëlische startup Rise.ai om een ​​nieuw cadeaukaart-initiatief te implementeren dat bedoeld is om de verkoop, betrokkenheid en het online verkeer voor kleine en middelgrote bedrijven te stimuleren, in een tijd waarin de inkomsten zijn gedaald als gevolg van de coronacrisis.

Het in 2015 opgerichte Rise.ai is een startup in Tel Aviv die samenwerkt met meer dan 3.500 digitale winkels, waarvan de meeste in Noord-Amerika. Het bedrijf biedt op kunstmatig intelligentie-gestuurde oplossingen voor klantbetrokkenheid en het platform beheert activiteiten voor merkbetrokkenheid, zoals cadeaubonnen, klantenkaarten en beloningen.

De nieuwe samenwerking met Facebook biedt kleine en middelgrote bedrijven alle infrastructuur die ze nodig hebben om digitale cadeaubonnen te promoten en te verkopen aan mensen in hun omgeving op Facebook en Instagram.

“De coronavirus pandemie vereist dat bedrijven via meer kanalen verkopen, met verkopers in contact treden en effectievere manieren vinden om te gedijen”, aldus Yair Miron, oprichter en CEO van Rise.ai. “We zien een enorme behoefte aan geavanceerde digitale cadeaubonnen en winkelkrediet-oplossingen om de groei van handelaren te stimuleren, sinds Covid-19 de markt begon te beïnvloeden.”

“Kleine bedrijven zijn er altijd voor ons geweest en vormen de ruggengraat van onze gemeenschap en economie, en nu is het tijd voor ons om er voor hen te zijn”, zegt Melinda Petrunoff, directeur van Small Business Facebook.

“We hopen dat deze cadeaukaarten nuttig zullen zijn om hen in deze cruciale tijd de broodnodige ondersteuning te bieden en onze gemeenschap in staat te stellen nieuwe kleine bedrijven te ontdekken en dit met anderen te delen.”

Advertentie (4)